نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2689
-
الف
+

افشاگری ناتالی پورتمن درباره انحرافات اخلاقی در هالیوود

«ناتالی پورتمن» بابت تلاشی که در گذشته برای آزادی کارگردان متهم به آزار جنسی کرد، اظهار پشیمانی کرد.

به گزارش آی فیلم2، صنعت سینمای هالیوود با تولید بیش از 700 فیلم در سال پس از بالیوود پرتولیدترین سینمای جهان است که به دلیل زرق و برق و جذابیت‌هایی که دارد، طرفداران زیادی را در سراسر جهان به خود جذب کرده است ولی ‌به قول «برندی نایت» نویسنده آمریکایی، در کتاب «لایه‌های مخفی هالیوود»، «هالیوود از دور، صنعتی پر از زرق و برق، ثروت و شهرت است ولی زمانی که به آن نزدیک می‌شوی با دنیایی پر از سردی، تاریکی، رسوایی‌ها و روابط غیراخلاقی روبرو می‌شوی».

سینماگران مشهور جهان و هنرمندان هالیوود تاکنون نسبت به فساد در هالیوود واکنش های متفاوتی نشان دادند تاجایی که «کلارنس پرسون»، مقاله‌نویس و منتقد سینمایی روزنامه شیکاگو تریبون گفته بود هالیوود، جایی است که توسط مردان عجیب و غریبی که به قدرت، پول ، مواد و روابط معتادند اداره می‌شود.

«گوئینت پالترو»،بازیگر هالیوودی نیز از فساد در هالیوود انتقاد کرده و گفته بود: ارزش‌ها در هالیوود به شدت کمرنگ شده است و زنان تنها به ابزاری تجاری برای هرچه بیشتر به قدرت رسیدن روسای این صنعت سینمایی تبدیل شده‌اند.

حال در تازه ترین این اعتراض ها «ناتالی پورتمن» بازیگر، تهیه کننده و کارگردان آمریکایی-اسرائیلی سینما و تلویزیون نیز از فساد در پرتولیدترین سینمای جهان پرده برداشته اشت.

پورتمن که در سال ۲۰۰۹ دادخواستی برای آزادی رومان پولانسکی از زندانی در سوئیس را امضاء کرده بود، اکنون تاسف شدید خود از این کار را اعلام کرده است.

metro گزارش داد: «پورتمن» در مصاحبه‌ای با سایت «بازفید» گفته است که : "مسئولیت فکر نکردن کافی درباره این موضوع را می‌پذیرم."

او  همچچنین گفته در آن زمان چشمانش به درستی باز نبوده‌اند. اتهام «پولانسکی» تجاوز به دختری زیر سن قانونی بود.

رومن پولانسکی، کارگردان سرشناس و برنده اسکار سینمای جهان در سال 2009 به سبب اتهامات آزار و اذیت جنسی که در آمریکا به او وارد شده بود‌، در کشور سوئیس دستگیر و تحت بازداشت خانگی نیز قرار گرفت.

پورتمن در سال 2009 دادخواستی برای آزادی پولانسکی امضاء کرده بود که حالا با به وجود آمدن کمپین افشای آزارهای جنسی، تحت تأثیر قرار گرفته و از آن اتفاق ابراز تأسف می کند.

ن ذ/ ن ذ

نظر شما
ارسال نظر
پربحث ترین